
pomôcť nájsť riešenia pri problémoch spojených s registráciou liekov

načrtnúť vhodnú stratégiu vedúcu k včasnému registračnému schváleniu a pohotovému uvedeniu produktu na trh

postarať sa o to, aby boli vďaka skrátenému času uvádzania produktov na trh dosiahnuté nielen včasné uspokojenie potrieb všetkých vhodných pacientov a budúcich spotrebiteľov, ale súčasne boli obhájené i oprávnené komerčné plány našich klientov dosahovať primeraný zisk

efektívne a presvedčivo komunikovať jedinečný význam a pridanú hodnotu príslušného produktu voči všetkým stranám, ktoré sa zúčastňujú procesu a rozhodovania pri jeho vstupovaní na trh

budovať konštruktívne vzťahy s jednotlivými autoritami a plátcami pôsobiacimi v systéme zdravotníctva s cieľom dosiahnuť schválenie cien a úhrad, ktoré by zodpovedali hodnote a prínosu príslušných liekov

vykonať hĺbkovú analýzu podmienok a súčasných trendov na trhu, ktoré by umožnili odhaliť jeho plný potenciál a ďalšie príležitosti rastu

poskytnúť strategické odporúčanie a komerčné zhodnotenie obchodných príležitostí rozvinutím možných scenárov v oblastiach, akými sú alokácia zdrojov, prognóza vývoja predaja, aktivitity spojené s reklamou a podporou predaja, marketingové plánovanie a jeho následná realizácia

identifikovať rozhodujúce faktory úspechu, aby bolo možné vytvoriť konkurencieschopné strategické a taktické plány, ktoré sa na trhu presadia

prispievať počas celého plánovacieho procesu pri príprave jednotlivých fáz plánov, akými sú: pozíciovanie a plánovanie kolobehu produktu na trhu, cenotvorba a výška jeho finančného hradenia v systéme zdravotného poistenia, segmentácia a špecifické zameranie na príslušné kategórie zákazníkov, spôsob ponuky pridanej hodnoty produktu so zameraním sa na marketingový odkaz v predajnom procese, strategická alokácia zdrojov, vzťah tržieb a finančnej podpory, taktické plánovanie a nakoniec meranie výkonu na trhu

riadiť profesionálnu reklamu produktu vrátane priameho mailingu na príslušných zákazníkov

zostaviť konkurencieschopný, efektívny a na zákazníka orientovaný tím predajcov, ktorý by umožnil maximalizovať penetráciu produktu a zvýšiť nárast jeho podielu na trhu